Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007

ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΑ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑΑΑΑΑΑΑΑ....!!!

Σας καλωσορίζω επισήμως στο νέον ετούνον blog!!!

Τι γίνεται εδώ:

Θα μου στέλνετε σε μορφή σχολίου το πρόβλημα/θέμα/ζόρι/ό,τι που σας απασχολεί. (Για αρχή στην παρούσα ανάρτηση, εν συνεχεία βλέποντας και κάνοντας...)

Εγώ θα το παίρνω ωραία-ωραία και θα το αναρτώ, προσθέτωντας από κάτω την άποψη/γνώμη/συμβουλή/ό,τι μου ως ειδικού (μη ρωτήσετε "τι ειδικού", είμεθα παντός καιρού).

Όλοι οι υπόλοιποι θα λένε το μακρύ τους και το κοντό τους στα σχόλια.

Δεχόμεθα από τα πιο σοβαρά ως τα πιο ακραία, αλλά να ξέρετε πως θα παίρνετε και τις ανάλογες απαντήσεις!!!

Δεν υπάρχει περιορισμός λέξεων. Ούτε ως προς τον αριθμό, ούτε ως προς το ύφος*.

ΜΗΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ! Κανείς δεν ξέρει ποιος είστε!

Άντε να δω ποιος θα είναι ο γενναίος που θα κάνει την αρχή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*(Καλό είναι να είστε πάνω από 18 ετών, γιατί όχι απλώς δεν θα σβήνω σχόλια που περιέχουν "κακές λέξεις", αλλά θα απαντώ κι από πάνω. Αν το πρόβλημα του άλλου είναι σεξουαλικής φύσεως, τι να κάνω; Πως αλλιώς να τα πεις κάποια πράγματα, παρά με τ' όνομά τους;)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Χα! Επειδή τους βλέπω όλους φοβητσιάρηδες και επειδή εμένα δεν με ξέρει κανεις θα σου δώσω τη Ρόδο, για να δω πόσο μπορείς να πηδήξεις. Το πρόβλημά μου λοιπόν είναι ασθηματικής φύσεως. Εδώ και 7 χρόνια έχω μια υπέροχη σχέση με μια υπέροχη γυναίκα. Την υπεραγαπώ, δε μπορώ να ζήσω μακριά της, κλπ κλπ. έλα όμως που εγώ τρελαίνομαι να φλερτάρω. Και δεν εννοώ το φλερτ που έχει ως στόχο το πήδημα. Νο, Νο, Νο. Ρίχνω γυναίκες και όταν είναι το πράγμα να φτάσει στο ξαπλωτό βαριέμαι. Οι φίλοι μου αναρωτιούνται τι μου έχει συμβεί. Εσύ τι λες ότι έχω; Θα μου περάσει; Ποια είναι η κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή; Οεο;