Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2008

ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ ΕΡΕΥΝΑ Ή ΣΚΥΨΕ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ

Blogger Ο/Η Prophet Estarian είπε...

Έχω κάτι προβλήματα με μερικές πιστές που δεν επιθυμούσι όπως ευλογηθούν με τον πρέποντα τρόπον. Τι ποιώ τέκνο μου;
+Ο κεφτέc γαρ βαρυc+

1 Φεβρουάριος 2008 12:52 μμ



Να κι ο πελάτης νούμερο δύοοοοο... Καλώς ήλθατε πάτερ, την ευλογία σας!
(Το ξέρω ότι σας την έχω ξαναζητήσει, αλλά αυτά τα πράγματα είναι να μην κάνεις την αρχή, μετά συνηθίζεις και τα ζητάς...)

Να πω στο αναγνωστικό μου κοινό (εσένα λέω Μπάμπη...) πως μία νέα θρησκεία έχει δημιουργηθεί - την οποία έχω ήδη ασπαστεί - ακόμα δεν μπορώ να περπατήσω καλά μετά την ευλογία του Προφήτη - για την οποία μπορείτε να ενημερωθείτε από εδώ και από εδώ.

Τι βλέπω λοιπόν, πάτερ μου??????? Αρνούνται????? ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ????????????

Εμένα νά 'ρθουν να ρωτήσουν! Να τους διώξω όλες τις αναστολές, ανησυχίες, φοβίες... Ό,τι τέλος πάντων!

Ρε κορίτσια... Ντάξει... Είναι λίγο ζόρικα στην αρχή γιατί κι ο Προφήτης - ζωή νά 'χει - είναι και προικισμένος... Αλλά κάθε αρχή και δύσκολη! Έτσι εύκολα θα το βάλουμε κάτω; Τι είναι λίγος πόνος μπροστά στην ευχαρίστηση που θα ακολουθήσει; Και λέγοντας "ευχαρίστηση" φυσικά, δεν εννοώ τίποτα άλλο, παρά την ανάταση ψυχής που προσφέρει η θρησκεία στον πιστό.

Κι εσύ Πάτερ μου... Μήπως τους δείχνεις κατ' ευθείαν την αγιαστούρα σου, και σκιάζονται; Δεν αφήνεις να σκύψουν πρώτα (για να δεχτούν την ευλογία πάντα) και μετά σιγά σιγά και με το μαλάκό, να περάσεις στο παρασύνθημα; Λέω μήπως... Για δοκίμασέ το, κι έλα να μου πεις τα αποτελέσματα.

Αν κάποιες εξακολοθούν να έχουν επιφυλάξεις, στείλτες από δω, να τις περάσω πρώτα από το κατηχητικό, κι ύστερα στις επιστρέφω έτοιμες.

Ασπαζόμενη την χείραν σας, γονυπετούσα, σεμνά και ταπεινά...

12 σχόλια:

Stefanos είπε...

Εύγε τεκνό μου! Εύγε! Τέτοιες πιστές θέλουμε! Με τέτοιο ντεκολτέ!
Είσαι πολύ κοντά στην Μεγάλη Εορταστική Ευλογία!

Stefanos είπε...

Τέκνο δεν ξαναπερνάς για καναδυό ευλογίες γιατί έχει πέσει ξεραϊλα στο ποιμνίο? :P

Androhoristra είπε...

Με το μαλακό, πάτερ...

Δε 'ν' για χόρταση...

Stefanos είπε...

χαχαχαχαχαχα.. σιγά μη χορτάσεις :p
Δε χορταίνεται η ευλογία τέκνο μου! :p

Androhoristra είπε...

Ααααααααααχχχ!!!!!!!!

Αυτό ξαναπέστο! Χορταίνεται; Δε χορταίνεται η άτιμη...

Πάτεεεεεεεερρρρ!!!!!!!!

Σού 'ρχομαιαιαιαιαιαιαιαιαι!!!!!!!!

Stefanos είπε...

Καλώς να έλθεις τέκνο μου..
σε αναμένω με ανοικτάς αγκάλας

Stefanos είπε...

Tι έγινε τέκνο μου, ξεμείναμε από απορίες;;; αναδουλειές; θες να σου δώσω homework να χεις να γράφεις 2 χρονια; :P

Androhoristra είπε...

@prophet estarian

Τι να κάνω πάτερ μου... ή δεν έχει προβλήματα ο κόσμος, ή ντρέπεται να τα εκφράσει έστω και ανώνυμα ή (το πιθανότερο απ' όλα) ΧΕΣΤΗΚΕ ΤΩΡΑ, ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙ ΣΕ ΜΕΝΑ!

Πάντως αν έχεις issues, εδώ είμαστε. Δεν υπάρχει κανόνας που να λέει ότι έχετε μόνο μία φορά δικαίωμα να με συμβουλευτείτε! Τα πιάνουμε άμα θες όλα ένα ένα... Και μου φαίνεται ότι έχει ψωμί η υπόθεση... Για ξεκίνα... Για μολόγα...

Μάκια!!!!!!!!!!!!

Stefanos είπε...

"Τα πιάνουμε άμα θες όλα ένα ένα"..
Μαααααααααλιστα.. :P
Μόνο ψωμί; ολόκληρο γεύμα έχουμε εδώ πέρα, με 16 πιάτα και επιδόρπιο..
Θα κατασκευάσω λίστα με τις άλυτες απορίες και θα σε ενημερώσω.

Ασπασμοι

Stefanos είπε...

Πότνιο τέκνο μου,
Ελπίζω να ετοιμάζεσαι ήδη δια την αυριανήν φιέσταν. Θα σε περιμένω με ανοιχτές αγκάλες και ένα μπουκάλι μπέϊμπι όϊλ.
Μη φέρεις μπύρες, έχουμε.
+Aποτρίχωσον ολικώς+

Androhoristra είπε...

@prophet estarian

Είμαι ήδη έτοιμη! Έχω κάνει και τις πρόβες μου για το σόου που λέγαμε...

Εσείς πάτερ, με το μαλακό τις μπύρες γιατί ρίχνουν την απόδοση! Μην πάει τσάμπα η φωτόλυση, κάνει κι ένα σκασμό λεφτά!

Το μπέιμπυ όιλ, κατά προτίμηση με άρωμα Aloe Vera, ΟΚ?

Άντε, με τις υγείες μας!!!!!!!!

Stefanos είπε...

Γιατρέ μου, απορία
Έχω μια σχετικά βίαιη τάση κατά τη διάρκεια της πράξης. Ενίοτε μου βγαίνει ένα μπρουτάλ, ένα "κάτσε μωρή να σε σκίσω σα σαρδέλα".Παρατήρησα οτι συνέβη μετά από ερωτικό μαραθώνιο με γυνή που ζήταγε απεγνωσμένα να φάει χοντρά χαστούκια. Είναι κακό;
Να ανησυχώ;

υ.γ : Μην ανησυχείς, δε θα πάει χαμένη η φωτόλυση!